Monday, July 19, 2010

Mari berta'aruf

Assalamualaikum,nama diberi Norfadilah Nordin.sy dilahirkan pada tanggal 18 ogos 1991 di Hospital Tambunan,Daerah Tambunan,Sabah.Pernah bersekolah di S.K Kinabaan Tambunan(1998-2001),S.K Pekan Tambunan(2001-2003),S.M.K Tambunan(2004-2008) dan Kolej Matrikulasi Labuan(2008/2009); kini(2010) menuntut di Universiti Malaysia Sabah dalam jurusan Kejuruteraan Awam.

Saya anak keempat daripada enam orang adik-beradik.Ibu tercinta Ainie Suhailih saya panggil ma' ,dan ayah tercinta Nordin Zaini saya panggil pa'. Saya berbangsa dusun tulen.

Saya mempunyai hobi; hobi saya melayari internet,maklumlah zaman IT.Dalam bidang sukan,saya suka bermain bola jaring.Hobi yang satu lagi,saya suka 'travelling',cuma sampai saat ini saya hanya pernah menjelajah dalam Malaysia.InsyaAllah,kalau murah rezeki nanti mahu travel kat over sea...kat mana???...Jepun,may be.

Blog ni saya wujudkan sebab saya nak share perkara-perkara yang saya lalui dalam kehidupan seharian saya.Sebelum ini saya rasa tidak terluah apa yang saya lalui dan ketahui,alhamdulillah,seorang sahabat telah mengesyorkan supaya buka sebuah blog.Dalam blog ini nanti bolehlah saya ceritakan pengalaman atau peristiwa yang pernah saya lalui dengan sahabat sekalian.

Saya amat mengalu-alukan sahabat-sahabat melawati blog ini.Sebarang komen silalah kemukakan.Wassalam.

No comments:

Post a Comment